tiistai 17. tammikuuta 2012

Hauskimmat vitsit: Mies autoajelulla

Mies oli yömyöhään autoajelulla oudolla paikkakunnalla. Yhtäkkiä auton valoissa näkyi pieni punainen mies. Autoilija sai juuri jarrutettua ennen miestä, ja ruuvasi ikkunan auki. Pieni punainen mies sanoi: - Terve! Mä olen homo ja minulla on hirveä nälkä! No, autoilijalla oli puolikas eväsleipä. Hän antoi sen pienelle punaiselle miehelle ja jatkoi matkaa.

Hetken kuluttua auton eteen hyppäsi pieni vihreä mies. Autoilija pysäytti ja ruuvasi ikkunan auki. Pieni vihreä mies sanoi: -Hejssan! Mä olen homo ja minulla on hirvittävä jano! Autoilijalla sattui olemaan vajaa limsapullo joten hän antoi sen pienelle vihreälle miehelle ja jatkoi matkaa.

Hetken kuluttua auton eteen ilmaantui pieni sininen mies. Autoilija oli jo varsin hermostunut, joten hän ruuvasi ikkunan auki ja karjaisi pienelle siniselle miehelle: - Joo joo, mä tiedän että sä olet homo, mutta kakaise ulos haluat?
Siihen pieni sininen mies: -Ajokortti ja rekisteriote.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti